اطلاعیه شماره ۱۸ معاونت دانشجویی
درخواست وام دانشجویی صندوق رفاه در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰
اداره رفاه دانشجویان
با سلام و احترام؛
ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای دانشجویان عزیز و گرامی به اطلاع میرساند؛
شرایط و زمانبندی اعطای وامهای دانشجویی در نیمسال دوم تحصیلی 1401-1400 مطابق با آییننامه جدید صندوق رفاه دانشجویان اعلام گردید. متقاضیان میتوانند با مراجعه به وبسایت دانشگاه بخش رفاه دانشجویان از نحوه پرداخت و بازپرداخت وامها مطلع گردند.
مراحل ثبت درخواست وام:
- ورود به پرتال دانشجویی صندوق رفاه https://bp.swf.ir (از مرورگر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس استفاده گردد).
- ورود کاربر (متقاضیان جدید نیاز به ثبت نام، تشکیل پرونده و تأیید کارشناسی اداره رفاه را خواهند داشت).
تذکر: مالکیت شماره تلفن همراه با شماره ملی متقاضیان درخواست وام جهت ارسال کد صحت سنجی ضروری می باشد.
- ثبت درخواست وام
- تکمیل و ارسال مدارک لازم به اداره رفاه دانشجویان از طریق آدرس ایمیل nitrefah@nit.ac.ir
زمان ثبت درخواست وام:
زمان ثبت درخواست وام (تحصیلی, شهریه, ودیعه مسکن)
|
1400/11/18 لغایت 1401/02/25 |
نکات مهم:
- دانشجو می بایست کلیه مدارک را اسکن و در قالب یک فایل پی دی اف به ایمیل اداره رفاه ارسال نماید.
- اولویت واریز تسهیلات با دانشجویانی می باشد که درخواست خود را در سامانه صندوق رفاه تا تاریخ 1400/12/25 ثبت نمایند.
- درخواست وام برای دانشجویان مقطع دکتری روزانه و وام ضروری متعاقبا اعلام می گردد.
در صورت نیاز با اداره رفاه به شماره تلفن ۳۵۵۰۱۲۵۹-۳۵۵۰۱۲۵۶-۰۱۱ تماس حاصل فرمائید.