بازدید مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت عتف از سالن ها و اماکن ورزشی دانشگاه و سراهای دانشجویی

تعداد بازدید:۱۰۹
دکتر ابراهیم علی دوست قهفرخی مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت عتف ضمن بازدید از سالن ها و اماکن ورزشی دانشگاه و سرای های دانشجویی، نشست تخصصی با معاون و مدیر دانشجویی و رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه داشت.
بازدید مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت عتف از سالن ها و اماکن ورزشی دانشگاه و سراهای دانشجویی

در این بازدید ابتدا دکتر حمزه آگاهی معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و عرض خیرمقدم به دکتر علی دوست، وضعیت تعداد دانشجویان دانشگاه، امور رفاهی و سیاست های کلان دانشگاه در حوزه دانشجویی را تشریح کرد.

 دکتر آگاهی در ادامه به لزوم حمایت مالی سازمان امور دانشجویان از تکمیل طرح سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه که با همت همه جانبه مجموعه دانشگاه مخصوصا ریاست دانشگاه دکتر بهرام عزیزاله گنجی، هیات رئیسه، دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی و حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه تا ۹۵ درصد پیشرفت داشته و در ۵ درصد باقیمانده نیاز به حمایت و پشتیبانی مالی سازمان دارد، تاکید داشت.

در ادامه علی منعمی رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه گزارش مبسوطی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته از سوی اداره تربیت بدنی و کارشناسان این حوزه ارائه داده و برنامه های آتی دانشگاه در حوزه تربیت بدنی را بیان کرد.

 در پایان دکتر علی دوست ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته از سوی مجموعه دانشگاه، با توجه به ضرورت و اهمیت تربیت بدنی و نقش آن در سلامت جسمانی و نشاط دانشجویان و کارکنان، خواستار حمایت های همه جانبه از سوی ارکان دانشگاه جهت برگزاری طرح ها و برنامه های حوزه تربیت بدنی شد.
دکتر علی دوست ابراز امیدواری کرد تا با بهره برداری از مجتمع ورزشی جدید دانشگاه، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش در سطح دانشگاه خواهیم بود. در ادامه از کلیه اماکن، فضا ها و سالن های ورزشی دانشگاه و سراهای دانشجویی بازدید کرد.