اطلاعیه شماره ۱۳ معاونت دانشجویی در خصوص اسکان در سرای دانشجویی

تعداد بازدید:۲۰۰۱
اسکان در سرای دانشجویی
اطلاعیه شماره ۱۳ معاونت دانشجویی در خصوص اسکان در سرای دانشجویی

 با سلام و آرزوی بهروزی به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند؛ مرحله دوم اسکان  نیمسال اول تحصیلی 1401-1400 در سراهای دانشجویی از تاریخ 1400/۰9/01 آغاز می گردد. لذا متقاضیان استفاده از سراهای دانشجویی می بایست حداکثر تا تاریخ 26/08/1400 درخواست خود را به دانشکده مربوطه ارسال نمایند. بدیهی است که اولویت پذیرش با دانشجویان تحصیلات تکمیلی روزانه ای می باشد که در مراحل قبلی از تسهیلات حضور در سراهای دانشجویی استفاده ننموده اند. رعایت پروتکل های بهداشتی و مراقبت های فردی در مدت حضور در سراهای دانشجویی الزامی می باشد.

 

شرایط پذیرش در سرای دانشجویی:

  1.  دانشجوی روزانه جهت انجام پایان نامه/رساله خود نیاز به امکانات آزمایشگاهی/کارگاهی به صورت مستمر داشته و استاد راهنما مسئولیت حضور ایشان را در دانشگاه پذیرا باشد.
  2.  دانشجو می بایست دوز اول و دوم واکسن کووید 19 خود را دریافت کرده باشد.
  3.  فرم خود اظهاری سلامت و فرم تکمیل شده تاییدیه دانشکده جهت اسکان در سرای دانشجویی  و تصویر کارت واکسیناسیون را حداکثر تا تاریخ 08/26/1400 به پست الکترونیکی معاونت دانشجویی به آدرس md@nit.ac.ir ارسال گردد.

تذکر مهم:

1- کلیه اتاق های اختصاص یافته به دانشجویان ساکن در سراهای دانشجویی در مرحله اول اسکان لغو می گردد.

2- نتیجه درخواست هر دانشجو با لحاظ شدن معیارهای مشخصی همچون مسافت، سال ورود و ... در معاونت دانشجویی مورد ارزیابی قرار گرفته و نتیجه آن از طریق پست الکترونیکی به دانشجو اعلام می گردد، لذا قبل از دریافت پست الکترونیکی و تایید نهایی اسکان از حضور در سرای دانشجویی جدا خودداری فرمایید.

ضمنا شماره های تماس 35501251-011 و 35501255-011 اداره سرای دانشجویی پاسخگوی سوالات شما می باشد.

با سپاس از همه شما عزیزان

معاونت دانشجویی دانشگاه

 صنعتی نوشیروانی بابل     


( ۳۷ )