انتخاب مدیر تربیت بدنی دانشگاه به عنوان رییس هیات ورزش های دانشگاهی

مدیر تربیت بدنی دانشگاه به عنوان رییس هیات ورزش های دانشگاهی شد.
۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۲ کد : ۳۵۴ اخبار معاونت اطلاعیه اداره تربیت بدنی
تعداد بازدید:۶۳۵
انتخاب مدیر تربیت بدنی دانشگاه به عنوان رییس هیات ورزش های دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی، مراسم معارفه علی منعمی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان رییس هیات ورزش های دانشگاهی به میزبانی دانشگاه و با حضور دکتر جواد واثقی امیری، لیلا عرب رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل و جمعی از مسئولین ورزش استان و مدیران تربیت بدنی دانشگاه های شهرستان بابل برگزار شد.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم با عرض خیرمقدم به مهمانان و تبریک موفقیت ها و افتخارآفرینی های کشتی گیران قهرمان ایران در مسابقات جهانی گفت: درخشش ورزشکاران مازندرانی در این دوره از مسابقات چشمگیر بود که قطعا این دستاوردها مرهون همت و پشتکار ورزشکاران و مدیریت و همفکری مسئولین ورزش استان است.
وی افزود: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در همه حوزه ها دارای پتانسیل عظیم است و این پتانسیل ها در ارزیابی ها خودشان را نشان می دهند؛ به طوری که  در نظام های رتبه بندی بین المللی که دانشگاه ها را بر اساس شاخص های مختلفی از جمله آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ارتباط با صنعت، سطح دانشجویان، فعالیت های پژوهشی با استناد و با کیفیت و ... مورد ارزیابی قرار می دهند، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل توانسته در چندین سال اخیر رتبه نخست را در بین دانشگاه های کشور به خود اختصاص دهد که این درخشش عظیم را مرهون تلاش همه اعضای مجموعه و هماهنگی هایی است که موجب هم افزایی مجموعه می شود.
دکتر واثقی امیری همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی انسان ها گفت: آقای منعمی امیری مدیر تربیت بدنی دانشگاه فردی با توانمندی بالاست که در مجموعه ای با پتانسیل قوی فعالیت می کند؛ مخاطب و ورزشکاران مجموعه عموما دانشجویانی از سنین ۱۸ الی حدود ۲۷ سال که در اوج جوانی، سرشار از انرژی و استعداد  و با تحصیلات عالیه هستند، هم انتخاب مسئول بسیار مهم و هم مسئولیت بسیار سنگین است و مدیر تربیت بدنی باید دارای دانش، تجربه، کارکرد خوب و برنامه ریزی دقیق باشد و مساعدت لازم را با ارکان دیگر برای هم افزایی نیروها و ارتباط تنگاتنگ با مسئولین برای توسعه ورزشی دانشگاه داشته باشد.
دکتر واثقی امیری گفت: از مسئولین ورزش استان می خواهیم که دانشگاه را در توسعه فضای ورزشی و  امکانات سخت افزاری ورزشی یاری نمایند و خودشان هم از این توسعه بهره ببرند.
در ادامه لیلا عرب رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل با قدردانی از میزبانی دانشگاه گفت: همه مسئولین ورزشی متفق القول در انتخاب آقای علی منعمی به عنوان رییس هیات ورزش های دانشگاهی بودند و ایشان نیز فردی پرتلاش و با همت بالاست که رییس هیات انجمن های ورزشی ما بود و ۲۰ کمیته تحت مجموعه خود داشت و مدیریت خوبی داشتند و برایشان در سمت جدید آرزوی توفیق روزافزون داریم.
سپس دکتر ذبیحی رییس هیات ورزشی دانشگاه های استان با قدردانی از میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: همواره ورزش یک اصل است. امروز شاهد فقر حرکتی در بین افراد هستیم که باید با برنامه ریزی های ورزشی اصلاح شود.
وی افزود ما زیر نظر فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی هستیم و المپیادهای استانی با این هیات است و امیدواریم با پشتکار جوانان و تدوین برنامه راهبردی توسط مسئولین شاهد راهیابی تیم هایمان در ینیورسیاد جهانی باشیم.
علی منعمی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز در این مراسم اظهار داشت: این مسئولیت را تکلیف می دانم و سعی می کنم تا با همفکری همه همکاران و بهره مندی از خرد جمعی در راستای پیشبرد اهداف ورزشی گام برداریم و ترویج نهضت داوطلبی، توجه به ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی، بهره گیری از دانش کارشناسان توانمند، انعقاد تفاهم نامه با ارگان هایی که به توسعه ورزشی دانشگاه کمک می کنند، نظام مند نمودن استعدادیابی ها با توجه به اسناد بالادستی از جمله برنامه هاست.
در ادامه همچنین تعدادی از مسئولین ورزش استان به اظهار نظر پرداختند و مراسم با اعطای حکم به آقای علی منعمی به پایان رسید.