برگزاری جلسه شورای ورزش دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۸ کد : ۳۳۲ اخبار معاونت اطلاعیه اداره تربیت بدنی
تعداد بازدید:۶۳۲
به گزارش روابط عمومی، جلسه شورای ورزش دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور ریاست دانشگاه برگزار گردید.
برگزاری جلسه شورای ورزش دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

در ابتدای جلسه دکتر ربیعی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل  ضمن عرض خیر مقدم موارد مربوط به دستور جلسه را برای حاضرین تبیین و تشریح نمود و توضیحات تکمیلی پیرامون مسائل مربوط به حوزه ی تربیت بدنی را بیان داشت.

در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تبیین سیاست های کلان دانشگاه درخصوص ورزش، خواستار برنامه ریزی و آمادگی مناسب با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه و همچنین موارد مربوط به دوران پسا کرونا شدند.

وی افزود: دنیا با پدیده کرونا مواجه شده و برنامه ریزی باید با توجه به شرایط فعلی، متفاوت باشد (دوران کرونا و پسا کرونا) و اگر برنامه ریزی درست صورت گیرد در انجام امور می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. برای دانشجویان خوابگاه و بومی در قدم اول می بایست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برنامه ریزی ورزشی صورت گیرد و در قدم بعدی با برنامه ریزی مناسب و رعایت پروتکل های بهداشتی برای دیگر دانشجویان نیز اقدامات مناسب در این زمینه صورت گیرد.

دکتر واثقی امیری تاکید کردند: اطلاع رسانی و ترغیب دانشجویان از دیگر اقدامات موثر می باشد. در بحث تجهیزات، فضاها و اماکن ورزشی، تکمیل پروژه های ورزشی در دستور کار قرار گرفته و نیاز سنجی مناسب در این خصوص انجام گیرد و در راستای حفظ و نگهداری اماکن ورزشی که از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده، با نظارت دقیق و فرهنگ سازی لازم دراین زمینه اقدام لازم انجام گیرد.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: به منظور تقدیر از برترین های ورزشی با تهیه شیوه نامه تقدیر از مقام آوران ورزشی این امر قانونمند گردد. با توجه به امکانات و تجهیزات، شرایط برای ورزش همگانی در دانشگاه ایجاد گردد. درکنار بخش همگانی به موضوع ورزش قهرمانی با برنامه ریزی مدون و تهیه بانک اطلاعاتی و با بهره گیری از ظرفیت موجود، توجه ویژه گردد.

سپس علی منعمی امیری ریاست اداره تربیت بدنی ضمن بیان گزارش عملکرد اداره تربیت بدنی در سال جاری بصورت کامل و مستند، موارد مدنظر در خصوص اجرای برنامه های آتی را ارائه نمود.

در پایان حاضرین در جلسه نیز نظرات کارشناسی خود را درخصوص اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی بیان کردند.


( ۱ )

نظر شما :