افتتاح دفتر کار و رفاه دانشجویی

تعداد بازدید:۸۸۰
دفتر کار و رفاه دانشجویی توسط جناب آقای دکتر مجید عباسی معاون محترم دانشجویی، جناب آقای مهندس مجید طاهرنژاد مدیر محترم دانشجویی، جمعی از همکاران معاونت دانشجویی و فرهنگی و نیز چند تن از دانشجویان اعضای این دفتر افتتاح گردید.
افتتاح دفتر کار و رفاه دانشجویی

با سلام و احترام به دانشجویان عزیز دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور و احساس دوری دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی از صنعت و اقتصاد، تصمیمی مبنی بر ایجاد فرصت های درآمدزایی و بهبود شرایط گرفته شد. برای تحقق این امر در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ دفتری به نام کار و رفاه دانشجویی توسط جناب آقای دکتر مجید عباسی معاون محترم دانشجویی، جناب آقای مهندس مجید طاهرنژاد مدیر محترم دانشجویی، جمعی از همکاران معاونت دانشجویی و فرهنگی و نیز چند تن از دانشجویان افتتاح گردید؛ تا از این پس بتوانیم با سهولت بیشتری کمک به بهبود وضع رفاهی و اقتصادی دانشجویان کنیم.

شرح اهداف دفتر کار و رفاه دانشجویی بدین ترتیب است :

۱.یکپارچه سازی کارهای دانشجویی داخل دانشگاه و واگذاری پروژه های داخل دانشگاه به خود دانشجویان تا هم یک تجربه کاری برای دانشجویان محسوب شود و هم به مرور زمان بتوانند به پروژه های بزرگتری دست یابند.

۲. برقرار کردن طرح های رفاهی داخل و بیرون دانشگاه برای دانشجویان...، مانند تخفیفات و طرح هایی که خارج از دانشگاه به اجرا در خواهند آمد و طرح های که در خوابگاه و دانشگاه قابل اجرا خواهند بود تا باعث آسوده خاطر شدن دانشجویان در زمان تحصیل شود .

۳. کمک به مهارت افزایی و استفاده از مهارتهای دانشجویان، اساتید و کارمندان.

۴. حمایت از پروژه ها و استارتاپ ها، برای تقویت بخش های صنعتی و همچنین درآمدزایی برای دانشگاه و علی الخصوص دانشجویان.

۵. ارتباط با صنایع و شغل های آزاد، از جمله معرفی کار نیمه وقت برای دانشجویان در زمان تحصیل و همچنین شاغل شدن دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیلی.

۶. ارائه ایده های فرهنگی و آموزشی و مدیریتی، برای زیبا سازی و بهتر کردن محیط دانشگاه به کمک دانشجویان.

با تشکر

معاونت دانشجویی


( ۷ )