برگزاری مراسم معارفه مسئول سلف سرویس دانشگاه

۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۹ کد : ۱۳۸۳ اخبار معاونت دانشجویی اطلاعیه‌های معاونت
تعداد بازدید:۵۲۵
مراسم معارفه مسئول سلف سرویس دانشگاه با حضور معاون دانشجویی، مدیر دانشجویی و کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی برگزار شد.
برگزاری مراسم معارفه مسئول سلف سرویس دانشگاه

دکتر مجید عباسی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از قبول مسئولیت بهزاد غایبی گفت: فعالیت در سلف سرویس دانشگاه، احساس مسئولیت بالایی را می طلبد، حضور به موقع، نظارت بر فرایند خرید، طبخ، توزیع و ارائه غذای باکیفیت و تعامل خوب با دانشجویان، اساتید و کارمندان لازمه ی آن است.

دکتر عباسی اظهار داشت: معاونت دانشجویی علاوه بر تامین تغذیه دانشجویان، مسئولیت اسکان، پرورش روح و فکر، تربیت بدنی، مشاوره و بهداشت دانشجویان را نیز بر عهده دارد و مهم تر از آن وظایف و مسئولیت های مهم تری از قبیل فراهم نمودن بستر برای نقش آفرینی دانشجویان در توسعه توانمندی هایشان و ایفای نقش در انجام اموری که دانشگاه می تواند به دانشجویان واگذار کند از قبیل امور فنی، مدیریتی، برنامه نویسی، نرم افزار، داده پردازی ها، نظارت، پایش امور و ... را بر عهده دارد و راه اندازی دفتر خدمات و رفاه دانشجویی در این راستا از جمله برنامه های ما است و امیدواریم با تعامل همه ی ارکان دانشگاه بتوانیم در راستای رشد و ارتقای دانشگاه و جامعه قدم برداریم و دانشگاه نقش تاثیرگذاری در رشد اقتصادی اجتماعی جامعه داشته باشد.

در ادامه مهندس مجید طاهرنژاد مدیر دانشجویی دانشگاه گزارشی از عملکرد حوزه سلف سرویس ارائه داد و با قدردانی از زحمات کارکنان این حوزه گفت: با توجه به صداقت، حس مسئولیت پذیری و علم آقای غایبی و با مشورت همکاران حوزه سلف سرویس این پیشنهاد را ارائه دادیم و امیدوارم که در کارشان موفق باشند.

مدیر دانشجویی تنظیم قراردادنامه بین دانشگاه و پیمان کار سلف با اصلاح پاره ای از قوانین و مفاد، تنظیم شیوه نامه و آنالیز غذا و بررسی کیفیت و کمیت، برگزاری مناقصه در سایت ستاد ( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت)، پیگیری راه اندازی نانوایی و تامین نان، برگزاری مزایده بوفه و ... را از جمله فعالیت های حوزه سلف سرویس برشمرد.

سپس بهزاد غایبی با قدردانی از حسن اعتماد دکتر عباسی و مهندس طاهرنژاد گفت: انشالله بتوانیم با همکاری و بهره مندی از تجربیات همکاران، امور این حوزه را به خوبی به پیش ببریم.

وی نظارت مستمر بر مواد اولیه تهیه شده، نظارت دقیق و منظم بر توزین مواد اولیه، نظارت بهداشتی در حین طبخ و نگهداری مواد اولیه و ... را از جمله فعالیت ها برشمرد و گفت: تهیه منوی سلامت محور، ساماندهی وضعیت رزرو غذا و به حداقل رساندن دور ریز، یکپارچه سازی سامانه اتوماسیون تغذیه و سامانه گلستان، بهبود وضعیت جداسازی بوفه دختران از سالن غذاخوری و ... از جمله برنامه های ما است.