اطلاعیه شماره ۲۳ معاونت دانشجویی در خصوص درخواست خوابگاه نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱

درخواست خوابگاه
تعداد بازدید:۱۲۵۸۰
به اطلاع می رساند؛ درخواست خوابگاه نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ لغایت ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ با استفاده از پردازش ۱۹۲۹۰ (و یا مسیر دانشجویی/ خوابگاه / اطلاعات و درخواست‌ها / درخواست خوابگاه) امکان پذیر می باشد. عدم ثبت درخواست خوابگاه به منزله انصراف از خوابگاه می‌باشد.
اطلاعیه شماره ۲۳ معاونت دانشجویی در خصوص درخواست خوابگاه نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱

 

قابل توجه دانشجویان محترم؛

ضمن آرزوی موفقیت در امتحانات پایانی نیمسال اول 1402-1401، خواهشمند است مطابق با موارد ذیل نسبت به اخذ یا انصراف از سرای دانشجویی برای نیمسال دوم 1402-1401 اقدام فرمایید:


1- مطابق با آیین‌نامه صندوق رفاه دانشجویی، حداکثر مدت استفاده دانشجویان کارشناسی و دکتری از زمان شروع تحصیل، 8 نیمسال و برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد 4 نیمسال می‌باشد، لذا امکان اسکان دانشجویان سنواتی (دکتری و کارشناسی ورودی 97 و ماقبل و همچنین کارشناسی ارشد ورودی 99 و ماقبل آن) وجود نخواهد داشت.

2- دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 99 و ماقبل، که ساکن خوابگاه هستند حداکثر تا پایان ترم جاری  مجاز به استفاده از خوابگاه خواهند بود.

3- به دانشجویان روزانه ای که آدرس محل سکونت آن‌ها تا دانشگاه زیر 100 کیلومتر باشد خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.

4- به دانشجویانی که مشروطی دوترم (متوالی یا غیر متوالی) و معرفی به کمیته انضباطی شده‌اند خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.

5- به دانشجویان شاغل خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.

6- اسکان دانشجویان شبانه امکان‌پذیر نمی‌باشد. (به‌استثناء دانشجویان شبانه ممتاز با معدل بالای 17)

7- از ترم آینده، اسکان به صورت ظرفیت مازاد امکان‌پذیر نمی‌باشد.

8- شام فقط به دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی و خودگردان تعلق می گیرد.

9- آن‌دسته از دانشجویانی که اجاره بهای خود را پرداخت نکردند، برای تمدید اسکان در نیمسال دوم، جهت پرداخت به سایت صندوق رفاه دانشجویی به آدرس https://bp.swf.ir مراجعه فرمایند. بدیهی است که به دانشجویانی که اجاره بهای خود را پرداخت نکرده اند خوابگاه تعلق نمی گیرد.

10- فرصت انصراف از اسکان در سرای دانشجویی نیمسال دوم 1402-1401 حداکثر تا تاریخ 18/10/1401 است که از طریق مراجعه حضوری و تکمیل فرم انصراف در اداره سرای دانشجویی صورت می‌پذیرد.

11- تخلیه خوابگاه توسط دانشجویانی که دوره اسکان آنها به اتمام رسیده حداکثر تا تاریخ 1401/11/01 می باشد.

12 - دانشجویان پسر مقطع کارشناسی در بلوک 1 و 2 خوابگاه شهید امینیان و دانشجویان پسر مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در بلوک 3 خوابگاه شهید امینیان اسکان داده می شوند.

13 - دانشجویان دختر مقطع کارشناسی در خوابگاه ریحانه و دانشجویان دختر مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در  خوابگاه کوثر اسکان داده می شوند.  

ثبت درخواست خوابگاه

دانشجویان می‌توانند از تاریخ 1401/09/07 لغایت 1401/09/18 با استفاده از پردازش 19290 (فایل راهنما) (و یا مسیر دانشجویی/ خوابگاه / اطلاعات و درخواست‌ها / درخواست خوابگاه) اقدام نمایند.

تذکر1: عدم ثبت درخواست خوابگاه به منزله انصراف از خوابگاه می‌باشد.

تذکر2: به دانشجویانی که اجاره بهای خود را پرداخت نکرده اند خوابگاه تعلق نمی گیرد.

شماره تماس 01135501251 و 01135501255 اداره سرای دانشجویی پاسخگوی سوالات شما می‌باشد.

باتشکر

معاونت دانشجویی

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل


( ۱۹ )