گزارش انتخاب پیمانکار سلف ‌سرویس و پیمانکار بوفه دانشگاه و خوابگاه امینیان

تعداد بازدید:۷۵۰
گزارش انتخاب پیمانکار سلف ‌سرویس و پیمانکار بوفه دانشگاه و خوابگاه امینیان

انتخاب پیمانکار سلف ‌سرویس

به منظور بهبود کیفیت کار در امور تغذیه دانشجویی، معاونت دانشجویی در سال تحصیلی جدید اقدام به برگزاری مناقصه سلف سرویس در سامانه ستاد نموده است. به این منظور شیوه‌نامه جدیدی را در مردادماه تدوین نموده و بعد از تأیید در کمیته معاملات در تاریخ 1401/06/02 فراخوان آن اعلام شده است تا انتخاب پیمانکار با رعایت کامل موازین قانونی کشور و ایجاد رقابت مناسبی بین متقاضیان در عرصه خدمت به دانشجویان صورت پذیرد.

متأسفانه در مرحله اول مناقصه، فقط 2 پیمانکار از 12 پیمانکاران دریافت‌کننده اسناد معاملاتی، اقدام به بارگذاری اسناد در سامانه نموده بودند که طبق قانون می بایست حداقل 3 متقاضی وجود داشته باشد. لذا در تجدید فراخوانی که در تاریخ 1401/07/09 داده شد، اسناد سه شرکت متقاضی در کمیته معاملات بررسی و شرکت پایان کار بیتا به عنوان برنده مناقصه به عنوان پیماکار جدید سلف سرویس انتخاب شد. فعالیت رسمی پیمانکار هم از تاریخ 1401/07/10 آغاز و غذا در سه وعده صبحانه، نهار و شام سرو گردید. شایان ذکر است که در طول 3 هفته اول سرو غذا به صورت آماده و بسته‌بندی شده از طریق یک شرکت صنعتی معتبر پخت و توزیع شد تا رضایت دانشجویان حاصل شود.

انتخاب پیمانکار بوفه دانشگاه و خوابگاه امینیان

پیمانکار بوفه‌های دانشگاه و خوابگاه امینیان از طریق مزایده مشخص گردید و آقای سیدمهدی هاشمی هریکنده به عنوان برگزیده این مزایده انتخاب شده، که سابقه فعالیت خوب در دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه مازندران را دارا بوده است.

همه کارکنان در معاونت دانشجویی امید دارند و تلاش می‌کنند تا در سال تحصیلی جدید با همکاری و همراهی خوب همه عزیزان بتوانند خدمات مناسبی در شأن دانشجویان عزیز، اساتید و کارکنان شریف ارائه شود.

با تشکر و آرزوی موفقیت‌های متحد

معاونت دانشجویی


( ۶ )