اطلاعیه شماره ۱۰ معاونت دانشجویی در خصوص دانشجویان مجاز جهت اختصاص اتاق در سرای دانشجویی نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱

اختصاص اتاق در سرای دانشجویی
۰۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۳ کد : ۱۱۱۳ اطلاعیه اداره سراهای دانشجویی
تعداد بازدید:۳۴۴۴
اطلاعیه شماره ۱۰ معاونت دانشجویی  در خصوص دانشجویان مجاز جهت اختصاص اتاق در سرای دانشجویی نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱

با سلام و آرزوی سلامتی خدمت دانشجویان گرامی؛

به اطلاع می‌رساند؛ شرایط تخصیص اتاق به دانشجویان مطابق با موارد ذیل می‌باشد:

  1. مطابق با آیین‌نامه صندوق رفاه دانشجویی، حداکثر مدت استفاده دانشجویان روزانه کارشناسی و دکتری از زمان شروع تحصیل، 8 نیمسال و برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد روزانه 4 نیمسال است، لذا امکان اسکان دانشجویان سنواتی (دکتری و کارشناسی ورودی 97 و ماقبل و همچنین کارشناسی ارشد ورودی 99 و ماقبل آن) وجود نخواهد داشت.
  2. تخصیص اتاق برای دانشجویان روزانه‌ای است که مسافت محل سکونت آنها در سیستم گلستان تا دانشگاه بیشتر از 80 کیلومتر باشد.
  3. به دانشجویان کارشناسی و دکتری ترم 9 و دانشجویان کارشناسی ارشد ترم 5 که یک نیمسال مرخصی و یا حذف بدون احتساب در سنوات داشته‌اند، در صورت داشتن ظرفیت خالی در سرای دانشجویی، اتاق اختصاص می‌یابد.
  4. به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دارای پروژه‌ یا پایان نامه مرتبط با نیازهای صنعتی کشور، فعالیت در شرکت‌های دانش بنیان یا واحد‌های فناور مرکز رشد که به تایید بخش معاونت پژوهشی رسیده و دانشجویان ممتاز کارشناسی شبانه با معدل بالای 17 که به تایید معاونت آموزشی رسیده است، اتاق اختصاص می‌یابد.
  5. در صورت داشتن ظرفیت، اتاق به دانشجویان غیر مجاز (روزانه سنواتی، روزانه مسافت نزدیک و شبانه) که درخواست خود را در بازه تعیین شده ثبت نموده‌اند، اختصاص می یابد.
  6. درخواست دانشجویانی که 2 ترم مشروطی داشته‌اند و یا در نیمسال دوم 1401-1400 حذف ترم مجاز با احتساب در سنوات داشته‌اند و یا معرفی به کمیته انضباطی شده‌اند، از گلستان حذف گردیده و اتاق اختصاص نمی‌یابد.

دانشجویانی که مجاز به دریافت اتاق هستند جهت شرکت در فرایند مکانیزه انتخاب اتاق می‌توانند از طریق پردازش19290 و یا مسیر "دانشجویی /  اطلاعات و درخواست‌ها / درخواست خوابگاه فعال بودن درخواست خود را در سیستم گلستان مشاهده نمایند.

شرایط شرکت در فرایند انتخاب اتاق به صورت مکانیزه، در اطلاعیه‌های بعدی معاونت متعاقبا اعلام می‌گردد.

با تشکر

معاونت دانشجویی


( ۴۲ )