اطلاعیه شماره ۸ معاونت دانشجویی در خصوص اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) در سراهای دانشجویی (تابستان ۱۴۰۱-۱۴۰۰)

سرای دانشجویی
تعداد بازدید:۷۲۴
به اطلاع می رساند؛ با توجه به تقاضای تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که قصد دفاع از رساله و پایان نامه خود در شهریور ماه ۱۴۰۱ را داشته‌اند با اسکان تعداد محدودی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مرداد و شهریور ۱۴۰۱ موافقت گردیده است.
اطلاعیه شماره ۸ معاونت دانشجویی در خصوص اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) در سراهای دانشجویی (تابستان ۱۴۰۱-۱۴۰۰)

باسلام خدمت دانشجویان گرامی؛

امید است با همه مشکلات و کاستی‌ها در اسکان دانشجویان در سرای‌‌دانشجویی, نیمسال دوم 1401-1400 با موفقیت سپری شده باشد. با توجه به تقاضای تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که قصد دفاع از رساله و پایان نامه خود در شهریور ماه 1401 را داشته‌اند با اسکان تعداد محدودی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مرداد و شهریور 1401 موافقت گردیده است.

 مراحل درخواست به شرح ذیل می باشد:

  1. تکمیل فرم تاییدیه دانشکده جهت اسکان دانشجو در سرای دانشجویی
  2. پرینت کارت واکسن دیجیتال از سامانه https://salamat.gov.ir
  3. تحویل فرم‌های تکمیل شده به اداره سرای دانشجویی

تذکر:

  1. در ترم تابستان، خدمات سلف سرویس ارائه نمی گردد.
  2.  اولویت تخصیص با دانشجویان تحصیلات تکمیلی می باشد که قصد دفاع از رساله و پایان نامه خود در شهریور ماه 1401 را دارند و سایر دانشجویان تحصیلات تکمیلی که کار عملی و آزمایشگاهی داشته و نیاز حضور آن ها به تایید استاد راهنما و دانشکده رسیده باشد، در اولویت بعدی قرار خواهند گرفت.

 

شماره تماس 01135501251 و 01135501255 اداره سرای دانشجویی پاسخگوی سوالات شما می‌باشد.

 

با سپاس

معاونت دانشجویی

 دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل


( ۶ )